Επιστροφές προϊόντων

Υπαναχώρηση / Επιστροφή 
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος του καταστήματος, τότε αυτή δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «Έντυπο Επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης του καταστήματος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το κατάστημα το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος μέσω της εκάστοτε συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέψετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από το κατάστημα, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής, στην οποία περίπτωση το κατάστημα θα σας καταθέτει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Αντικατάσταση / Αλλαγή 
Το κατάστημα υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνετε εκπρόσωπο του www.tobola.gr και αποστέλλεται courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προϊόντος και το κατάστημα επιβαρύνεται τα έξοδα, εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από το κατάστημα ως ελαττωματικό. 
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα , συνοδευόμενο από την αντίστοιχη απόδειξη/κάρτα αλλαγής και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του